Sunday, February 6, 2011

Pilihan Raya Kecil Dun Tenang

Para penyokong Barisan Nasional bersemangat memberikan sokongan.Walaupun hujan lebat membanjiri kawasan tempat mengundi,mereka tetap memberikan sokongan yang padu.


Hujan lebat langsung tidak menghalang keluarga ini untuk keluar memberikan sokongan. 
Berteduh di sebalik kain rentang.Pelbagai ragam para penyokong yang dapat dilihat semasa proses berkempen dijalankan. 
Anggota Polis yang bertugas pada hari pengundian di Daerah Tenang
Labis,30 Januari-Pilihan Raya Kecil Dun Tenang yang diadakan bagi memilih calon pemimpin baru bagi menggantikan Adun terdahulu yang telah meninggal dunia.Hanya dua parti sahaja yang bertanding dalam pilihan raya ini.Parti tersebut adalah Parti Barisan Nasional yang di wakili oleh En.Azhar Ibrahim atau dikenali sebagai Tok Ai dan bagi parti PAS pula mewakilkan PN.Normala Sudirman atau lebih dikenali dengan panggilan Cikgu Mala.Pilihan Raya ini berlangsung dalam keadaan basah apabila hujan turun denga lebatnya di kesemua kawasan tempat mengundi.Walaupun hujan lebat,pengundian tetap dijalankan yang bermula pada jam 8.00 pagi sehingga pukul 5.00 petang.Pilihan Raya ini telah di menangi oleh parti Barisan Nasional.

2 comments:

  1. Sikin
    Gambar no 3 mempunyai cerita dan makna yang menarik. cuba perhatikan..patutnya explore lagi bagi dapat shot yg menarik..jurufoto patut mampu melihat imej yang menarik, beyond the obvious..bukan menarik pada luaran sahaja.
    ok tk

    ReplyDelete